Nu är det gjort!

Nu har jag valt mina utbildningar! Sista dagen idag att söka, så ringde mamma och frågade henne om hon kunde komma hit och vara min rådgivare hahah det är hon ju så bra på. Hade hittat utbildningar under lördagen medan vi satt i solen hos Darya men var tvungen att solla bort och sätta dem i ordning, det är det svåraste. Men nu är det gjort =)
1. Etologi och djurskydd i skara, jättesvårt att komma in på, men vill bara se på vilken plats jag kommer efter högskoleprovet =)
2. Ekologi i skövde
3. Kultur, kommunikation och samhälle i Örebro, men det verkar också svårt...
m.fl.

Så vi får se, försökte hitta utbildningar i Örebro eller på distans, men det är dött. Det går inte =(
Får se hur det blir i sommar då!

Är 1 timme och 20 min med tåg till skövde... undra om man kan pendla hahah iaf veckopendla =))

Kommentarer
Postat av: Darya

JAG HOPPAS PÅ TREAN!!!

Postat av: Elin

Hoppas du kommer in, jag håller tummarna för dig=)

2007-04-17 @ 19:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback