Glad Skärtorsdag!

Påsk, påsk, påsken är här!! Jag har påskpyntat min lägenhet med lite påskägg och fjädrar hihi. Och kissen har fått ett gult påskband! Försökte komma upp med nån bra påsklåt men det finns inte hehe tillverkade mina egna med julmelodier och endast ordet påsk! haha gick jättebra. "Påskilipåsk!"
Försöker få lite påskmas feeling! Ingen annan som verkar ha haha. Fast påsken som alla andra helgdagar är stressig. Trodde jag skulle ha mycket ledig tid för att läsa men tror nu inte att det kommer bli så. Är det bara jag som är tokstressad? haha
Långfredagen: Niclas familj, på dagen
                            Friends by evening.
Påskafton: Mamma och Ingemars bröllopsfest och påskfirande med 30 pers.
Påskdagen: Pappa och Yvonne, träffa för påsk och se hur det ser ut efter flytten!
Annandagpåsk: Gissar på att vi nån dag kommer åka upp till Hällefors.
Så jag kanske får en dag till plugg hahaha komiskt.

Klockan åtta ska jag på klassåterträff för gymnasiet. Tyckte det skulle vara kul för Yvette skulle ju komma, hon som ordnar allt, men hon ringde för en timma sen och hennes tåg från gävle var inställt så hon kan inte komma. Oh My God, pinsamt att sitta och prata med folk jag inte känner, inte så många som kommer den här gången hahaha ni som vet så var jag inte så mycket i skolan på gymnasiet och ansträngde mig inte direkt för att vara social hahaha ja vi får se hur det går! Intressant.

Kommentarer
Postat av: Darya

haha det är inte så konstigt att ingen annan bryr sig om påsken eftersom ingen annan av oss nånsin firat påsk eller nånsin kommer att göra det. påsk är ingenting speciellt för mig liksom. hehe bara skönt att vara ledig ett par dagar.

Postat av: kristin

nej det beror väl på vad man har för familj och släkt och hur man umgås =) vi firar för att träffas hihi o mat!!

2007-04-06 @ 01:13:38
URL: http://kristinpettersson.blogg.se
Postat av: kristin

fast iofs haha vilka pratar vi om du och flum? och ni ville ha påskmat imorgon? haaha roliga

2007-04-06 @ 01:15:34
URL: http://kristinpettersson.blogg.se
Postat av: Linda

jag har firat påsk! var alltid påskkärring när jag var liten! :P

2007-04-06 @ 05:26:52
Postat av: Darya

Jag pratar om alla som du säger "inte har påsk-känsla". Det kanske är för att man inte bryr sig om påsken? Jag skiter fullständigt i den, äta påskmat för mig är samma som julmat haha det är därför jag vill ha, för att det är gott.

och ja, jag brydde mig när jag var liten för att jag gick påskkärring, men det är allt. :)

2007-04-06 @ 13:25:41
URL: http://darya.blogg.se
Postat av: kristin

ok det här var visst allvarliga grejer det här med påsken hahaha jag vill bara ha mat och godis!

2007-04-06 @ 18:57:35
URL: http://kristinpettersson.blogg.se
Postat av: Anonym

vadå allvarliga grejer? du skriver i din blogg "jag vill ha påskkänsla men det verkar som att ingen annan har", då förklarar jag att det är för att man kanske inte bryr sig om påsk haha man gör det inte mer allvarligt än vad det är

2007-04-06 @ 20:04:27
Postat av: kristin

ok! det spelar mig ingen roll! Alla gör som de vill. Glad Påsk!

2007-04-06 @ 23:49:07
URL: http://kristinpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback