Drömblogg

haha har så roliga drömmar ibland, inatt var jag som vanligt i ett shoppingcenter och skulle kolla på rean. Hittade linnen och klänningar, massa men vet inte vad jag letade efter. Sen var jag, niclas och linn plötsligt fulla och skulle ut på krogen i örebro men vi visste inte hur vi skulle ta oss dit. Jag hade ingen lust men niclas försäkrade att jag kunde få sova hos honom på en madrass i ett källarutrymme haha tack! Och mamma var där, hon tjatade om att vi skulle vara nånstans nästa dag så det var viktigt att vi kom tillbaka. Så vi hittade en taxi att köra oss med en lustig gubbe, vi åkte överallt och plötsligt var vi på en sandväg i norge! yey! bra resa. Jag kommer ihåg att jag oroade mig över att jag inte hade några pengar på kontot hahaha.

Idag är det läsning och åter läsning, lite träning och sen kommer mamma ikväll för att hjälpa mig hitta en utbildning som jag vill läsa =) lite panik! finns nnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaadddddddddddddddaaaaaaaaaaa.

Kommentarer
Postat av: Johan

Uhh..taxi till Norge..ekonomiskt o bra..tihi..:)

PS.Dina drömmar är roliga o läsa om..haha.DS

Postat av: kristin

haha psykodrömmar ibland

2007-04-12 @ 15:26:15
URL: http://kristinpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback