3 april

Jag har alldeles för mycket att göra!! haha hinner inte ens sitta framför datorn. Ska bli såååå skönt med påsk och ett litet brejk! Så trött!

Försökte sitta på biblan idag med Darya och plugga men lyckades hamna där alla sprang förbi hela tiden haha så vi gick hem till mig istället efter ärenden på stan, självklart hann jag inte med ett piss!! Enda vettiga jag gjort idag är att diska och har duschat hahah vilka bedrifter.

Imorgon: Skola, plugg, bio; 300.
Torsdag: Plugg, träning, klassåterträff.
Fredag: Plugg, promenad?, påskmiddag med friends.
Lördag: Bröllops/Påskfest!
Söndag: Till pappa kanske, möjligen en lugn stund?

=)

ps. hörde precis en duns och tittade bakom mig, katten som legat och sovit på en stol ramlade ner i sömnen och låg på golvet yrvaket och undrar vad som hände hahha rolig.

Kommentarer
Postat av: Linda

träningen på universitetet är stängd på torsdag. så du vet:) påskmiddag! vi måste styra upp tid och så. kankse bjuda någon. hehe

2007-04-04 @ 07:49:03
Postat av: kristin

ja jag vet, kom på det efteråt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback